zawartość koszyka (pusty)

Regulamin zakupów

Niniejszy regulamin określa zasady zakupów w sklepie internetowym www.mediawdomu.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Strony transakcji i przedmiot transakcji

Sklep internetowy Media w Domu, działający pod adresem mediawdomu.pl prowadzony jest przez ECO-CIEPŁO M.S. BUL SPÓŁKA JAWNA z siedzibą w Opolu, ul. Grudzicka 104 wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000230721, o numerze NIP 754 279 12 95, REGON 160015210.

Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów oraz usług będących w jego ofercie za pośrednictwem strony www.mediawdomu.pl, e-maila lub telefonu (sprzedaż internetowa), oraz prowadzi działalność informacyjną o produktach prezentowanych w witrynie www sklepu.

Wszystkie oferowane produkty są nowe i oryginalne.

Zakupów w mediawdomu.pl mogą dokonywać wyłącznie osoby pełnoletnie posiadające osobowość prawną.

Klient może złożyć zamówienie na produkt będący w aktualnej ofercie sklepu mediawdomu.pl bądź zamówić usługę za pośrednictwem sklepu.

Zamówienie i zawarcie umowy

W ramach sklepu internetowego mediawdomu.pl mogą Państwo przeglądać aktualną ofertę sklepu i wybrać z oferty poszczególne produkty. Poprzez kliknięcie ikonki „do koszyka” wybrane produkty są przenoszone do elektronicznego koszyka na zakupy. Z tego miejsca mogą Państwo przejść do kasy bądź wrócić do katalogu produktów i kontynuować zakupy.

Do realizacji zamówienia nie trzeba posiadać konta na stronie sklepu. Istnieje możliwość złożenia zamówienia bez logowania. Wówczas zostaniecie Państwo poproszeni o wypełnienie pól z danymi identyfikującymi zamawiającego i miejsce dostawy, niezbędnych do realizacji zamówienia. Od użytkownika sklepu, który posiada konto na stronie, proces realizacji zamówienia różni się od przedstawionego powyżej tym, że klient ma wgląd w historię zamówień i może śledzić status zamówienia. Pozostawiając towary w koszyku klient ma pewność, że przechowywane w koszyku towary są widoczne przez cały czas do momentu kliknięcia realizacji zamówienia lub usunięcia produktów z koszyka przez użytkownika. Dodatkowo zarejestrowany klient nie musi przy każdym zamówieniu wypełniać danych zamawiającego i miejsca dostawy. Wystarczy, że uczyni to raz przy rejestracji.

Wiążące dla Państwa zamówienie dochodzi do skutku dopiero wówczas, kiedy podadzą Państwo wszystkie dane niezbędne do wykonania umowy, potwierdzą przyjęcie do wiadomości niniejszych warunków zakupu (w przypadku klientów nieposiadających konta w naszym sklepie), oraz klikną na ikonkę „złóż zamówienie”. Do chwili złożenia zamówienia mogą Państwo w każdej chwili zmienić sposób realizacji zamówienia, jak również wrócić do edycji koszyka.

Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo na adres e-mail wskazany przy rejestracji/zamówieniu wygenerowane automatycznie potwierdzenie otrzymania Państwa zamówienia. W potwierdzeniu tym wskazane będą dane Państwa zamówienia i numer zamówienia. Prosimy Państwa o zachowanie numeru zamówienia, którym będziemy posługiwać się przy realizacji zamówienia. Poprzez potwierdzenie otrzymania zamówienia nie dochodzi do zawarcia umowy; Potwierdzenie otrzymania zamówienia dokumentuje jedynie fakt, że Państwa zamówienie dotarło do sklepu.

Zastrzegamy sobie warunek przyjęcia zamówienia; nie jesteśmy zobowiązani do zawarcia umowy na podstawie zamówienia. Zawarcie umowy powstaje dopiero wtedy, kiedy realizujemy wysyłkę zamówionego towaru. Po skompletowaniu zamówienia i wpłynięciu należności za towar od Klienta realizujemy wysyłkę. Wysyłka towaru będzie poprzedzona osobną informacją e-mail.

Fakt zawarcia umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z dostarczonym mu towarem, faktury VAT lub paragonu fiskalnego dokumentującym dokonaną sprzedaż. Jeżeli Klient chce otrzymać fakturę VAT powinien przy realizacji zamówienia zaznaczyć opcję („Chcę otrzymać fakturę VAT”). Dodatkowo przedsiębiorca, który dokonuje zakupu towaru jako przedsiębiorca, powinien zaznaczyć tę okoliczność w zamówieniu i wskazać wymagane dane podmiotu, na który ma być wystawiona stosowna faktura VAT.

Wypełnienie formularza z danymi Zamawiającego równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. W tym celu należy wysłać wiadomość z określoną dyspozycją na adres e-mail: sklep@mediawdomu.pl.

Zastrzegamy prawo do odmowy realizacji zamówienia, jeśli treści dostarczane przez Klienta będą o charakterze bezprawnym.

Cena

Ceny towarów znajdujących się w sklepie mediawdomu.pl wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT liczony według obowiązującej stawki.

Cena podana przy dostępnym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. W przypadku zamówień na towary, których w danej chwili brak na magazynie, ceny mogą ulec zmianie. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen wszystkich towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania i wycofywania towarów z oferty sklepu internetowego, ogłaszania i odwoływania akcji promocyjnych bądź zmiany warunków akcji promocyjnych. Zmiany te nie dotyczą zamówień na dostępne produkty, które przyjęto do realizacji.

Istnieje możliwość indywidualnego negocjowania cen w przypadku zakupów hurtowych. Wówczas takie zapytania prosimy przesyłać na adres mailowy sklep@mediawdomu.pl

Dostępność oraz czas realizacji dostawy

Informacja o dostępności towarów znajduje się przy każdym produkcie znajdującym się aktualnie w ofercie sklepu. W przypadku braku dostępności towar jest wyłącznie pod zamówienie.

Wysyłka nastąpi po wpłynięciu na nasze konto opłaty za zamówienie. Czas realizacji zamówienia jest widoczny przy produkcie. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów z różnym czasem dostępności to czas realizacji całego zamówienia będzie liczony od czasu dostępności produktu dostępnego najpóźniej (przy spełnieniu wymagań dotyczących potwierdzenia/opłacenia zamówienia). Wszystkie terminy podane są w dniach roboczych.

Zastrzegamy, że standardowy czas realizacji zamówienia publikowany przy produkcie po przyjęciu zamówienia może ulec zmianie, gdyż jest w dużej mierze uzależniony od dostępności towaru u producenta oraz realizacji wysyłki przez firmę kurierską.

Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na stronie mediawdomu.pl, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić wolę dalszej realizacji zamówienia.

W zależności od wyboru sposobu realizacji zamówienia towary są gotowe do odbioru przez klienta w wybranym oddziale mediawdomu.pl bądź dostarczane do klienta na wskazany przy zamówieniu adres dostawy. W przypadku formy dostawy do klienta, kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi przy zamówieniu.

Odbiór towaru oraz sposoby płatności

Gotówka - odbiór osobisty w punkcie. Odbiór osobisty towaru to jeszcze większe oszczędności! Odbiór w oddziale jest całkowicie darmowy, o ile towar znajduje się w wybranym przez Państwa mieście. Jeżeli w wybranym przez Państwa oddziale nie ma na stanie zakupionych produktów, możecie Państwo również odebrać towar osobiście, lecz ponoszą Państwo koszt przesyłki kurierskiej towaru do wybranego oddziału. Jednocześnie informujemy, iż w naszych oddziałach nie ma możliwości zamawiania towaru - zamówienia proszę składać wyłącznie poprzez sklep internetowy mediawdomu.pl.

PayU - e-przelewy, płatności kartą. Istnieje także możliwość wyboru płatności przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą za pomocą systemu PayU. W przypadku wyboru takiego sposobu płatności, naliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 3%. O zaksięgowaniu takich wpłat nasz sklep informowany jest elektronicznie przez bank Klienta. W przypadku anulowania zamówienia, które zostało wcześniej opłacone e-przelewem lub kartą płatniczą, sklep mediawdomu.pl zgłasza taką anulację w systemie transakcyjnym, przez który klient złożył zamówienie. Firma PayU, poprzez którą wykonana była płatność, ma obowiązek w ciągu 14 dni zwrócić sumę przelewu na rachunek Klienta.

Przelew na konto. Płatności przelewem przyjmujemy na nasze konto w banku PeKaO SA. Po skompletowaniu zamówienia prosimy Klienta o wpłatę należności, przesyłając informację na podany przez Klienta w zamówieniu adres e-mail. Przelewy księgowane są zwykle następnego dnia roboczego po ich zleceniu przez Klienta. W przypadku anulowania zamówienia, które zostało wcześniej opłacone przelewem, zwracamy wpłaconą kwotę na konto Klienta. Nie dotyczy to zaliczek na produkty, które sprowadzane są specjalnie na zamówienie Klienta.
Dane do przelewu:
ECO-CIEPŁO M.S. BUL SP.J.
Ul. Grudzicka 104
45-432 Opole
Numer konta bankowego Bank PeKaO SA
87 1240 1633 1111 0000 2650 9125
W tytule wpłaty zawsze prosimy podawać numer zamówienia.

Przy odbiorze - pobranie kurierskie. Umożliwiamy naszym klientom płatność przy odbiorze (za pobraniem). W takim przypadku naliczana jest dodatkowa opłata za pobranie w wysokość 10 zł

Zwrot towaru i reklamacje

Klient, który zakupił towar wysyłkowo w mediawdomu.pl, może go zwrócić bez podania przyczyn w terminie 14 dni od daty jego dostarczenia. Towar powinien wrócić w takim stanie, w jakim został zakupiony, wraz z kserokopią dowodu zakupu, instrukcją i gwarancją oraz oświadczeniem klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia. W takim przypadku towar wysyła klient na swój koszt w miejsce ustalone ze Sprzedawcą. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

W sytuacjach, w których po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, Kupujący może:

- skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta. Wykaz autoryzowanych serwisów znajduje się w dokumencie gwarancji.

-przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy towarów objętych gwarancją),

- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową,

W sytuacjach, kiedy to przy odbiorze zakupionego towaru klient stwierdzi uszkodzenie bądź wady towaru, winien on nie przyjmować przesyłki i sporządzić obligatoryjnie protokół w obecności pracownika firmy kurierskiej. W takim wypadku Klient winien skontaktować się z pracownikiem sklepu internetowego, informując o odmowie podjęcia uszkodzonej przesyłki. Jest to warunek konieczny do przyjęcia reklamacji przez sklep.

Uprawnienia i postępowanie gwarancyjne należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Dodatkowych informacji o sposobie odsyłania reklamowanego towaru i składaniu reklamacji udziela Dział Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@mediawdomu.pl bądź pod numerem telefonu wskazanym na stronie sklepu.

Postanowienia końcowe

Sklep internetowy dokłada wszelkich starań, aby prezentowane na stronie internetowej informacje dotyczące prezentowanych produktów były zgodne z danymi katalogowymi producentów, jednocześnie sklep internetowy zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów na stronie.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego oraz inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.