Media w domu

systemy sprawdzonych rozwiązań

lub Zarejestruj się

TWÓJ KOSZYK JEST PUSTY

 

FAQ

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

1. Jak zarejestrować się w sklepie internetowym?

W celu rejestracji proszę udać się na stronę sklepu i kliknąć ikonę „Zarejestruj się”. Pojawi się formularz rejestracyjny, który należy uzupełnić o dane potrzebne do rejestracji użytkownika w sklepie. Po przejściu „dalej” na wskazany adres e-mail w procesie rejestracji zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem utworzenia konta. W celu aktywacji konta proszę kliknąć link znajdujący się w treści powiadomienia e-mail. Wówczas konto zostanie automatycznie aktywowane a na Państwa adres e-mail wyślemy login i hasło do konta. Od tego momentu możecie Państwo logować się do sklepu na swoje konto, gdzie można zmieniać dane do wysyłki, faktury a także zmienić hasło dostępu.

2. Czy aby dokonywać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?

Nie. Do przeprowadzania zakupów w Naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Możecie Państwo skorzystać z opcji „zakupy bez logowania".

3. Po co mam się rejestrować w sklepie, skoro mam możliwość dokonania zakupów bez logowania?

Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia dostęp do historii Twoich zamówień, sprawdzania ich statusu oraz braku konieczności ponownego wprowadzania danych przy składaniu kolejnych zamówień. Jednocześnie możesz być spokojny o bezpieczeństwo swoich danych. Są one magazynowane i  przetwarzane jedynie w celu możliwości realizacji zamówień.

4. Czy obowiązuje minimalna wartość zamówienia?

Nie. W Naszym sklepie można dokonywać zakupów według bieżącej oferty cenowej bez wskazanej minimalnej wartości zamówienia.

5. Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?

Oczywiście. Każda zmiana statusu Twojego zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy rejestracji lub składaniu zamówienia bez logowania.

6. Czy towar znajdujący się w moim koszyku jest automatycznie zarezerwowany dla mnie?

Nie. Rezerwacja towaru w systemie następuje dopiero po złożeniu zamówienia

7. Nie mogę się zalogować. Co robić?

Nieudane logowanie do konta może nastąpić z różnych powodów. Najważniejsze, to upewnij się czy wpisujesz prawidłowy login i hasło. Zwróć uwagę czy klawisz CapsLock jest włączony gdyż wielkość liter w loginie i haśle jest rozróżniana.

Jeżeli nie pamiętasz hasła możesz użyć opcji odzyskiwania dostępu do konta poprzez kliknięcie: „Nie pamiętam hasła”

Jeśli jednak powyższe wskazówki nie działają prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@mediawdomu.pl

8. Czy moje dane są bezpieczne?

Tak. Twoje dane podane w procesie rejestracji oraz realizacji zamówienia są bezpieczne. Dane teleadresowe wykorzystywane są wyłącznie do zrealizowania sprzedaży oraz dostawy zamawianych przez Ciebie towarów.

9. Czy dane osobowe wprowadzane przy zamówieniu „bez logowania” również są przetwarzane przez sklep?

Tak. Dane osobowe wykorzystywane są w procesie realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję: „bez logowania” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.

10. Czy mogę samodzielnie anulować zamówienie poprzez stronę sklepu?

Nie. W sprawie anulowania zamówienia proszę kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@mediawdomu.pl lub/i telefonicznie podając nr zamówienia oraz przyczynę anulowania zamówienia.

11. Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić towar w zamówieniu?

Wszelkie zmiany dotyczące już złożonego zamówienia proszę uzgadniać telefonicznie bądź mailem na adres sklep@mwdiawdomu.pl Każde zgłoszenie będzie rozpatrywane indywidualnie.

12. Czy ceny podane na stronie sklepu są cenami brutto?

Tak. Ceny podane na stronie sklepu zawierają aktualnie obowiązujący podatek VAT, a więc są cenami brutto.

13. Skąd będę wiedział/a, czy moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji i wysłane?

Przy realizacji zamówienia otrzymują Państwo e-maile generowane automatycznie, informujące o statusach: potwierdzenia przyjęcia zamówienia, przyjęcia zamówienia do realizacji oraz wysłania zamówienia. Dodatkowo, dla klientów zarejestrowanych widoczna jest historia zamówień.

14. Czy wysyłacie Państwo paczki za granicę?

Nie. Sklep internetowy realizuje tylko dostawy tylko na terenie Polski.

15. Czy mogę podać inny adres dostawy niż dane wprowadzone przy procesie rejestracji konta?

Dane można modyfikować podczas składania zamówienia. Dane podane przy rejestracji są jedynie podpowiadane w procesie składania zamówienia i trzeba je zatwierdzić przyciskiem" Dalej", bądź zmienić je i przejść do następnego kroku. W końcowej fazie zamówienia generowane jest podsumowanie zamówienia, gdzie można sprawdzić ich poprawność.

16. Korzystając z opcji dostawy kurierskiej, czy kurier wniesie towar do domu?

Podczas dostawy przesyłki o wadze nie przekraczającej 30kg, dostawy są realizowane w opcji door to door. Kurier powinien wnieść towar do domu. W przypadku przesyłek o większym ciężarze bądź przesyłek paletowych, kurier dostarcza towar w najbliższe możliwe miejsce o możliwości dojazdu samochodem dostawczym.

17. Gdzie mogę odebrać towar osobiście?

Towar osobiście można odebrać w punktach odbioru podanych na stronie sklepu [hiperłącze]. Przy czym bezpłatnego odbioru można dokonać w punkcie, gdzie towar jest aktualnie na stanie oddziału i posiada status dostępny. W innym przypadku za odbiór towaru klient poniesie opłatę dostawy.

18. Kurier nie dostarczył towaru w ustalonym terminie. Co robić?

Towar wysyłany jest za pośrednictwem firm kurierskich UPS i DPD - informację z numerem listu przewozowego oraz firmą kurierską otrzymają Państwo po wysłaniu towaru . Należy sprawdzić status przesyłki na stronie http://www.ups.com/ lub http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=3&ID=33&Mark=18 w celu zlokalizowania przesyłki oraz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta wybranego przewoźnika. Jeśli mimo to przesyłka nie dotrze do Państwa, skontaktuj się z Naszym Działem Obsługi klienta pod nr telef: bądź drogą mailową na adres: sklep@mediawdomu.pl .

19. Towar, który otrzymałem jest uszkodzony. Jak mogę reklamować towar?

W momencie dostarczenia przesyłki, należy niezwłocznie sprawdzić zawartość w obecności kuriera. Jest to warunek konieczny do rozpoczęcia dalszej procedury reklamacyjnej. W przypadku uszkodzenia lub braków ilościowych, należy spisać protokół niezgodności dostawy - gotowe druki posiada kurier. Następnie należy wysłać skan protokołu na adres sklep@mediawdomu.pl a oryginał pocztą na nasz adres. Po otrzymaniu protokołu dalszą procedurę reklamacyjną przejmuje sklep. Oczywiście do Państwa wysyłamy nowy towar.

W sytuacjach, w których po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, Kupujący może:

- skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta. Wykaz autoryzowanych serwisów znajduje się w dokumencie gwarancji.

-przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy towarów objętych gwarancją),

- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową.

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, możesz zadać je TUTAJ.